To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Haagen-Dazs: Rebranding με νέο διαφημιστικό σποτ

 Haagen-Dazs: Rebranding με νέο διαφημιστικό σποτ
Η Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".

 Για αρκετά χρόνια, η μάρκα της General Mills πρόβαλε τον εαυτό της σαν ένα luxury προϊόν και μάλιστα με τόση επιτυχία, που ο πολύς κόσμος αγνοούσε το γεγονός πως οι ρίζες της βρίσκονταν στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης.

Όλα αυτά άλλαξαν με το rebranding του Μαΐου, που περιελάβανε μεταξύ άλλων την υιοθέτηση του tagline "Everyday Made Extraordinary". Επιπλέον, έγινε επιλογή 50 καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο για τον σχεδιασμό αντιπροσωπευτικών σχεδίων για κάθε γεύση. Στόχος ήταν να καταστεί ξανά "μια μάρκα σύμβολο", σύμφωνα με όσα τόνισε ο επικεφαλής του marketing σε Ηνωμένο Βασίλειο και Βόρεια Ευρώπη, Arjoon Bose.

Σήμερα, η μάρκα παρουσιάζει και τη video-έκδοση της νέας προσπάθειας, με τη δημιουργική υπογραφή της Saatchi & Saatchi London και τη συμμετοχή διασημοτήτων. "Κάνουμε μια προσπάθεια να προσελκύσουμε τους millenials" ανέφερε σχετικά η Global VP και Marketing Director της μάρκας Jennifer Jorgensen για το σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, το οποίο θα προσαρμοστεί στις ανάγκες των 100 παγκόσμιων αγορών της Haagen-Dazs, με εξαίρεση τις ΗΠΑ και τον Καναδά (όπου το brand ελέγχεται από τη Nestle), καθώς και την Ιαπωνία (ελέγχεται από τη Suntory).