Havas Media: Δημιουργεί κεντρική ομάδα σχεδιασμού
Το Havas Media Network UK
δημιούργησε μια ομάδα οκτώ
senior planners, με επικεφαλής την
πρόσφατα αναβαθμισμένη chief
planning officer, Jackie Lyons.
Το Connected Planning Hub στοχεύει να προσφέρει καλύτερες
ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού σε ολόκληρο το δίκτυο και
φέρνει κοντά το σχεδιασμό, την
ενεργοποίηση, το
εμπόριο και την
ψηφιακή τεχνολογία. Η ομάδα
αποτελείται από
τους Rebecca
Smithson (επικεφαλής ενεργοποίησης), Barry
Walsh (συνεργάτη ψηφιακής
στρατηγικής), Kathryn Harding
και Stefan Schoombee (συνεργάτες προγραμματισμού comms),
Priscilla Dolladi (διευθύντρια
ψηφιακής στρατηγικής), Lewis
Marchant (διευθυντή ψηφιακής
στρατηγικής) και την Eleanor
Mitchell (διευθύντρια προγραμματισμού comms), με τους Lewis
Marchant και Eleanor Mitchell να
εντάσσονται από την OMD και την
Dentsu X, αντίστοιχα.
Ο Patrick Affleck, διευθύνων σύμβουλος του Havas Media Network UK, δήλωσε: «Μέρος αυτής της εξέλιξης είναι να κατανοήσουμε ότι τα ταξίδια των πελατών γίνονται ''πιο περίπλοκα'' και ως εταιρεία είναι σημαντικό να εμβαθύνουμε σε μια νοοτροπία πραγματικού πολυκαναλικού σχεδιασμού. Πρέπει να είμαστε καλύτεροι στο να συνδέουμε όλες τις κουκκίδες και να κατανοούμε τι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν.
Πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα τα κίνητρα και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, για να κατανοήσουμε πώς μπορούμε πραγματικά να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες τους σε ένα δεδομένο πλαίσιο πιο αποτελεσματικά».
Η Lyons, η οποία κέρδισε το βραβείο Future Media Leader of the Year το 2022, είπε ότι σκέφτηκε τη δημιουργία της ομάδας «Avengers» με τις «δικές τους υπερδυνάμεις». Δήλωσε χαρακτηριστικά στο The Media Leader: «Ο σκοπός της ομάδας μου είναι να προκαλέσει αλλαγές και να βεβαιωθεί ότι σκέφτεται έξω από το πλαίσιο και απαντά σε καμπάνιες έχοντας στο μυαλό της και άλλες προκλήσεις».
Ο Patrick Affleck, διευθύνων σύμβουλος του Havas Media Network UK, δήλωσε: «Μέρος αυτής της εξέλιξης είναι να κατανοήσουμε ότι τα ταξίδια των πελατών γίνονται ''πιο περίπλοκα'' και ως εταιρεία είναι σημαντικό να εμβαθύνουμε σε μια νοοτροπία πραγματικού πολυκαναλικού σχεδιασμού. Πρέπει να είμαστε καλύτεροι στο να συνδέουμε όλες τις κουκκίδες και να κατανοούμε τι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν.
Πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα τα κίνητρα και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, για να κατανοήσουμε πώς μπορούμε πραγματικά να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες τους σε ένα δεδομένο πλαίσιο πιο αποτελεσματικά».
Η Lyons, η οποία κέρδισε το βραβείο Future Media Leader of the Year το 2022, είπε ότι σκέφτηκε τη δημιουργία της ομάδας «Avengers» με τις «δικές τους υπερδυνάμεις». Δήλωσε χαρακτηριστικά στο The Media Leader: «Ο σκοπός της ομάδας μου είναι να προκαλέσει αλλαγές και να βεβαιωθεί ότι σκέφτεται έξω από το πλαίσιο και απαντά σε καμπάνιες έχοντας στο μυαλό της και άλλες προκλήσεις».