To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Heineken: Παγκόσμια καμπάνια για το Spectre

Heineken: Παγκόσμια καμπάνια για το Spectre
Heineken: Παγκόσμια καμπάνια για το Spectre

Το σποτ της καμπάνιας ξεκίνησε να προβάλλεται στο Facebook και τις προσεχείς ημέρες θα κάνει την εμφάνισή του σε τηλεοράσεις και κινηματογράφους σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σύμφωνα με όσα παραδέχτηκε ο director του τμήματος global sponsorship της Heineken, Hans Erik Tuijt, το deal ανάμεσα στη μάρκα και τον Bond, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα (σε διάρκεια) που υπάρχουν, καθώς φέτος συμπληρώνει 18 χρόνια. Επιπλέον, τόνισε πως... \"η τηλεοπτική μας φιλοδοξία για το νέο σποτ, είναι να φτάσει σε περισσότερο από μισό δισεκατομμύριο κόσμου\".

Επιπλέον, η Heineken ανακάλυψε το concept του Spyfie. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ψηφιακής καμπάνιας, υποστηρίζει πως θα \"τραβήξει\" την πρώτη selfie διαστήματος, με τη βοήθεια ενός δορυφόρου που βρίσκεται 600 χιλιόμετρα πάνω από τη Γη.