To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα

HP: Ενθουσιώδης ανταπόκριση για τη διαφορετικότητα
Ο chief marketing officer της HP, Antonio Lucio παραχώρησε συνέντευξη στο Campaign, αναφερόμενος στο αίτημα της τεχνολογικής εταιρείας προς το ρόστερ συνεργατών της, να υιοθετήσουν περισσότερη διαφορετικότητα στο προσωπικό τους.

Μάλιστα, ο Lucio φέρεται να έδωσε στις Gyro, BBDO, Porter Novelli, FleishmanHillard και Fred & Farid προθεσμία ενός μήνα για να επανέλθουν με τις δικές τους προτάσεις πάνω στο θέμα κι ένα χρόνο για να τις θέσουν σε εφαρμογή.

"Πρώτο μας μέλημα ήταν να τακτοποιήσουμε το δικό μας μαγαζί και δεύτερο να κάνουμε το ίδιο με τους συνεργάτες μας, καθώς αυτό είναι σωστό για την κουλτούρα μας και την κοινωνία. Η διαφορετικότητα προσφέρει στην HP ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κι αποτελεί επιχειρηματική αρχή. Πλέον, περιμένουμε από τις συνεργάτιδες εταιρείες στο marketing και την επικοινωνία να ενσωματώσουν ενεργά αυτή την αρχή και να δράσουν πέρα από τα όρια των ΗΠΑ" ανέφερε αρχικά και συνέχισε: "Χωρίς εξαιρέσεις, η ανταπόκριση που έχουμε λάβει μέχρι τώρα είναι ενθουσιώδης. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνουν οι σχετικές παρουσιάσεις και στο επόμενο έτος θα ξεκινήσει η εφαρμογή".

Και ολοκλήρωσε, λέγοντας: "Σε επίπεδο Marketing, το μεγαλύτερο πρόβλημα φια εμάς ήταν στις ανώτερες υπαλληλικές θέσεις. Από τα 10 άτομα που αναφέρονταν σε μένα, μόλις τα 2 ήταν γυναίκες, το 20%. Για να μετασχηματίσεις τη marketing οργάνωσή σου, πρέπει να ξεκινήσεις από ψηλά".         
TAGS: HP