To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HP: Συγκέντρωσε στην PHD τα παγκόσμια media

HP: Συγκέντρωσε στην PHD τα παγκόσμια media
Η HP επιβεβαίωσε πως συγκέντρωσε τον, ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιο media λογαριασμό στην PHD του ομίλου Omnicom, η οποία χειριζόταν ήδη τα παραδοσιακά media.

Με την απόφαση αυτή, η τεχνολογική εταιρεία, η οποία μετατόπισε και το digital media κομμάτι στην PHD, έβαλε τέλος στη σχέση της με την Essence του WPP. Το 2016, η HP ξόδεψε το 65% του media μπάτζετ (περί τα 380 εκατομμύρια δολάρια) στο digital, με τη συνολική παγκόσμια δαπάνη να αγγίζει τα 586 εκατομμύρια για τη συγκεκριμένη χρονιά. Το 2015, η δαπάνη σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ έφτασε στα 95 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media.

"Η HP συνεχίζει να διαφοροποιεί το marketing, συγκεντρώνοντας τα media και το search στην PHD του ομίλου Omnicom. Αυτή η αλλαγή θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μέσω ανάπτυξης δημιουργικής δουλειάς και της ενίσχυσης του data για τη βελτίωση της marketing αποτελεσματικότητας. Επιπλέον, μας βοηθά να βελτιώσουμε τη δομή του κόστους, ώστε να είμαστε σε θέση να επενδύσουμε περισσότερο στην καινοτομία" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται πως δεν πραγματοποιήθηκε επίσημο spec για τη μετατόπιση των digital επιχειρήσεων στην PHD, η οποία χειριζόταν το παραδοσιακό media planning and buying από το 2009, όταν το είχε αποσπάσει από τη ZenithOptimedia του Publicis Groupe.

Η PHD βρίσκεται σε καλό μομέντουμ, καθώς πριν μερικές ημέρες ανέλαβε τα media της Huawei στην Κίνα και στα μέσα του 2016 τον παγκόσμιο media λογαριασμό του Volkswagen Group.       
TAGS: PHD, HP