To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HSBC: Αναθεωρεί τα παγκόσμια media

HSBC: Αναθεωρεί τα παγκόσμια media
Η HSBC προχωράει σε αναθεώρηση του, ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.

Ο βρετανικός πολυεθνικός τραπεζικός κολοσσός αναθεώρησε για τελευταία φορά τα media της τον Οκτώβριο του 2012 και η Mindshare του ομίλου WPP ήταν εκείνη που διατήρησε τον συγκεκριμένο λογαριασμό μετά την ολοκλήρωση του spec, τον Απρίλιο του 2013. Η ID Comms είναι εκείνη που ανέλαβε συμβουλευτικό ρόλο στη νέα διαδικασία, ενώ θεωρείται πως έχουν γίνει ήδη οι πρώτες επαφές με τους ομίλους επικοινωνίας.

"Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη διαρκή ανάπτυξη των media και marketing συνεργασιών της HSBC, αξιολογούμε περιοδικά όλες τις συνεργασίες με τους παρόχους marketing υπηρεσιών, ώστε να διασφαλίσουμε τη διατήρηση των καλύτερων δυνατών σχέσεων, που θα υποστηρίζουν τους στρατηγικούς μας στόχους" ανέφερε σχετικά η HSBC.

Σημειώνεται πως ο τραπεζικός οργανισμός προσέλαβε πέρσι την πρώην senior executive της Mondelez International, Leanne Cutts για την ανάληψη καθηκόντων group head of marketing.

Στο μεταξύ, ο WPP διατηρεί στενή σχέση με την HSBC, μέσω της JWT για το δημιουργικό κομμάτι, ενώ για τον σκοπό αυτό η τράπεζα συνεργάζεται και με τη Saatchi & Saatchi του Publicis Groupe.    
TAGS: HSBC