To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η 3η έκθεση Outlook του IPG Media Lab

Η 3η έκθεση Outlook του IPG Media Lab
Η 3η έκθεση Outlook του IPG Media Lab

Το IPG Media Lab, το δημιουργικό τεχνολογικό παράρτημα της IPG Mediabrands, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τις εταιρείες UM, Initiative & reprisemedia, παρουσίασε την έκθεση Outlook 2015 με τίτλο \"Let’s Get Intimate\", η οποία επιχειρεί να ανακαλύψει τον εξελισσόμενο κι ολοένα πιο οικείο κόσμο του contextual media placement, καθώς και να εντοπίσει τις προκλήσεις κι ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν στους marketers το 2015 κι έπειτα.

Κάποια από τα σημαντικότερα σημεία της έκθεσης είναι η τάση \"Internet of Thrills\", δηλαδή ο συναισθηματικός και φυσικός -σωματικός πολλές φορές- δεσμός που υπάρχει ανάμεσα σε χρήστες και συσκευές, η όλο και μεγαλύτερη δυσκολία που υπάρχει πλέον λόγω της υπερ-πληθώρας συσκευών ώστε να ακουστεί κάποιος (Peak Distraction), οι μετρήσεις οικειότητας οι οποίες και εστιάζουν στη διαφήμιση που βασίζεται στην απόδοση, όπου τα αποτελέσματα μετρώνται από το σύνολο των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων και όχι μόνο τις συμβατικές μετρήσεις.

Επίσης παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο τα σύγχρονα brands «επιβιώνουν» σε έναν κόσμο στον οποίο τα μέσα ενημέρωσης είναι υπερπροσωπικά, τα δεδομένα είναι παντού και η ικανότητα των καταναλωτών να «στοχεύουν» είναι εξαιρετικά ακριβής.