To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η αξία της αυτοδέσμευσης στη διαφημιστική δεοντολογία

Η αξία της αυτοδέσμευσης στη διαφημιστική δεοντολογία
Ο φορέας αυτοδέσμευσης της Γαλλίας Autorité de Regulation Professionnelle de la Publicité (ARPP) μέτρησε την αξία της αυτοδέσμευσης.

Πρόκειται για το αντίστοιχο δικό μας Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), που για περισσότερα από 15 χρόνια δραστηριοποιείται με επιτυχία για την αυτοδέσμευση. Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την Deloitte, το σύστημα αυτοδέσμευσης θεωρείται ότι λειτουργεί πιο αποτελεσματικά από τους κρατικούς φορείς ελέγχου, αλλά και από τις πρωτοβουλίες αυτορύθμισης των ίδιων των διαφημιζόμενων εταιρειών.

Επίσης, αντιδρά στις αλλαγές της αγοράς και της κοινωνίας και προσαρμόζεται σε αυτές πιο γρήγορα, τόσο από το κράτος, όσο και από εταιρείες - επικαιροποιώντας άμεσα τους κανόνες δεοντολογίας και την εφαρμογή τους. Ακόμη, ως προς την προστασία του καταναλωτή συνολικά, το σύστημα αυτοδέσμευσης καταγράφει υψηλότερο βαθμό προστασίας από τις εταιρείες, με το κράτος να προηγείται όλων.

Τέλος, εντοπίζεται ότι τα οφέλη του συστήματος αυτοδέσμευσης δεν συνεπάγονται κανένα κόστος για τους πολίτες. Τα αποτελέσματα αυτά παρουσιάσθηκαν στα ευρωπαϊκά SROs (Self-Regulation Organization), στο πλαίσιο του πρόσφατου συνεδρίου της EASA.

TAGS: Deloitte