To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Dentsu Creative στο roster της Apple TV+

Η Dentsu Creative  στο roster της Apple TV+
Η Apple TV+ ενέταξε την Dentsu Creative στο δημιουργικό της roster στις ΗΠΑ, αναθέτοντας στο agency κάποιες δουλειές που χειριζόταν παραδοσιακά η TBWA\Media Arts Lab, το bespoke agency της TBWA Worldwide που είχε δημιουργηθεί για το λογαριασμό της Apple.
Η κίνηση είναι σημαντική , δεδομένου ότι η TBWA έχει συνδεθεί με τις διαφημίσεις της Apple από το 1997. Τέσσερα άτομα που βρίσκονται κοντά στο θέμα δήλωσαν σε μέσα του ξένου Τύπου ότι η Dentsu θα χειρίζεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την υπηρεσία streaming.
Η TBWA\ MAL παρέπεμψε κλήσεις στον πελάτη, ο οποίος δεν απάντησε σε κανένα σχόλιο, ενώ η Dentsu αρνήθηκε επίσης να τοποθετηθεί. Μόλις την περασμένη εβδομάδα η TBWA\MAL λάνσαρε μια καμπάνια για την Apple TV+ με πρωταγωνιστή τον Timothée Chalamet.
Τον Νοέμβριο, το agency δημιούργησε μια out of home καμπάνια για την υπηρεσία streaming που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Άλλες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Apple, είναι οι Allied Global Marketing, η Havas Creative, η Critical Mass, η MullenLowe, η OMD Worldwide και η PMG.
Η υπηρεσία Apple TV+ δαπάνησε 107 εκατομμύρια δολάρια σε media στις ΗΠΑ μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2022, σύμφωνα με έκθεση της Vivvix, και επένδυσε 137 εκατομμύρια δολάρια για το έτος 2021.
TAGS: Apple TV