To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η εικόνα της παγκόσμιας mobile διαφήμισης

Η εικόνα της παγκόσμιας mobile διαφήμισης
Η εικόνα της παγκόσμιας mobile διαφήμισης

Τις δυνάμεις τους ένωσαν οι IAB Mobile Marketing Center of Excellence στις ΗΠΑ, IAB Europe και IHS Screen Digest, προκειμένου να μετρήσουν το μέγεθος της αγοράς του mobile advertising, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Αυτή είναι η παρθενική πρωτοβουλία τέτοιου είδους, από τους συγκεκριμένους digital advertising οργανισμούς.

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, ο γεωγραφικός διαμοιρασμός των 3,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, έχει ως εξής: Ευρώπη 25,9%, Βόρεια Αμερική 31,4%, Λατινική Αμερική 3,5%, Ασία-Ειρηνικός 35,9%, Μέση Ανατολή και Αφρική 3,2%.

Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σπουδαιότητα του mobile, σαν διαφημιστικής πλατφόρμας, οι IAB Mobile Marketing Center of Excellence και IAB Europe, αισθάνθηκαν την ανάγκη να παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη διορατικότητα, αναφορικά με την επένδυση σε αυτό το μέσο. Από την πλευρά της, η IHS Screen Digest προχώρησε στη συγγραφή της έρευνας, εναρμονίζοντας τις πληροφορίες που παρείχαν οι IAB Mobile Marketing Center of Excellence και IAB Europe, ώστε να παρουσιάσει την εικόνα της αγοράς σε παγκόσμια κλίμακα. 

\"\"

«Το mobile διαθέτει μια εξαιρετική προοπτική σαν διαφημιστικό μέσο. Αναγνωρίζουμε την ανάγκη για την παροχή λεπτομερών πληροφοριών, οι οποίες θα συνεισφέρουν στη μελλοντική ανάπτυξη. Δεν αποτελεί υπόθεση τοπική ή μόνο Ευρωπαϊκή. Αρκετές mobile καμπάνιες αναπτύσσονται στο παγκόσμιο οικοσύστημα κι έτσι, η αγορά δεν γνωρίζει, πλέον, σύνορα» επισήμανε ο President και CEO της IAB Europe, Alain Heureux.   

«Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του IAB παρέχει μια ακριβή μέτρηση της αναπτυσσόμενης mobile αγοράς σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ έχει σαν στόχο να βοηθήσει τα μέλη μας και τη βιομηχανία να πετύχουν πιο ισχυρά αποτελέσματα» συμπλήρωσε η Vice President και General Manager του IAB Mobile Marketing Center of Excellence, Anna Bager.