To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Havas διευρύνει την παρουσία της στην Κίνα

Η Havas διευρύνει την  παρουσία της στην Κίνα
Η γαλλική εταιρεία Havas ανακοίνωσε την εξαγορά της Front Networks, ενός ανεξάρτητου κινεζικού creative agency που απασχολεί πάνω από 200 άτομα προσωπικό και ειδικεύεται στο digital και social περιεχόμενο. Ο στόχος της Havas είναι να ενισχύσει την παρουσία της στην Κίνα και να δώσει ώθηση με την ενσωμάτωση της Front στο υπάρχον δίκτυο των agencies της Havas, φέρνοντας μαζί της πελάτες κύρους, όπως οι BMW, Rolls-Royce, Vivo, Microsoft, Columbia, Casarte, Bank of China και Nestlé και μια έμπειρη ομάδα.
O Chairman και Chief Executive της Havas Group, Yannick Bolloré, δήλωσε σχετικά: «Η Κίνα ήταν πάντα στρατηγικής σημασίας περιοχή για εμάς, και είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω ότι διατηρούμε την ίδια ώθηση και δυναμική σε αυτή την αγορά. Η Κίνα, επίσης, εξελίσσεται και διαφοροποιείται με γρήγορους ρυθμούς, παρέχοντάς μας πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη. Συνεργαζόμενοι με ό,τι καλύτερο υπάρχει να προσφέρει στην Κίνα, ο όμιλος Havas θα δημιουργήσει σίγουρα πιο ουσιαστικές στιγμές και αξία για όλους τους πελάτες, τους καταναλωτές, τα brands και τις κοινότητές μας».
Η Havas ελπίζει επίσης πως η εξαγορά θα στηρίξει τις ικανότητές της στο metaverse marketing. Η Front έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με πελάτες επάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό και σε ψηφιακά storytelling projects, τομείς που σχετίζονται στενά με τη ζήτηση των πελατών τη δεδομένη, γεμάτη έντονη δραστηριότητα, περίοδο.
TAGS: Havas