To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Miss Chiquita στο Madison Avenue Walk Of Fame του Advertising Week

Η Miss Chiquita στο Madison Avenue Walk Of Fame του Advertising Week

Η Chiquita Brands International, η εταιρεία με τις πιο διάσημες μπανάνες στον κόσμο, ανακοινώνει ότι το θρυλικό της σύμβολο, η Miss Chiquita, μπήκε στο Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week.

Διανύοντας πλέον τη 15η χρονιά διοργάνωσής του, το Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week αναγνωρίζει και τιμάει τα καλύτερα σύμβολα και σλόγκαν στη βιομηχανία, όπως ψηφίστηκαν από το κοινό σε όλο τον κόσμο.   

Η Miss Chiquita μπήκε στο Class of 2018 Icons μαζί με τη θρυλική μασκότ των Burger King σε μια ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου. Στο πλαίσιο της φετινής ειδικής εκδήλωσης, οι νικητές, καθώς και άλλες σημαντικές και γνωστές μασκότ, προσκλήθηκαν να περπατήσουν στο πρώτο Icon Red Carpet στην καρδιά της Times Square στη Νέα Υόρκη.

Στα πρώτα της χρόνια, η Miss Chiquita έγινε γνωστή στη βιομηχανία των φρούτων ως ένα animation. Σχεδιασμένη το 1944 από τον σκιτσογράφο Dik Browne, η Miss Chiquita έβαλε ένα πρόσωπο στις μπανάνες Chiquita. Εδραιώθηκε ως μια διασκεδαστική και ευχάριστη προσωπικότητα και έγινε η ειδικός για όλα όσα θα θέλαμε ποτέ να μάθουμε για τις μπανάνες.

Από το 1963, η φιγούρα της Miss Chiquita εμφανίζεται στα αυτοκόλλητα που ξεχωρίζουν τις μπανάνες Chiquita και τα άλλα προϊόντα της εταιρείας. Μέχρι το 1987 η Miss Chiquita ήταν μια κινούμενη μπανάνα, όταν ο καλλιτέχνης Oscar Grillo, δημιουργός του Ροζ Πάνθηρα, τη μεταμόρφωσε σε γυναίκα. Η αλλαγή αυτή καθρέφτιζε την εικόνα που είχε το κοινό για τη Miss Chiquita ως ένα αληθινό πρόσωπο. Η Miss Chiquita παραμένει αδιαμφισβήτητα η πρώτη κυρία της μπανάνας, προσφέροντας χαμόγελα σε όλους τους οπαδούς της μπανάνας σε όλο τον κόσμο.

«Πέρα από το να κάνουμε τη μπανάνα γνωστή σε όλο τον κόσμο, ήμασταν η πρώτη εταιρεία μπανάνας στον κόσμο που έβαλε μια σφραγίδα ποιότητας στο προϊόν της: το μοναδικό Μπλε Αυτοκόλλητο. Αποτελέσαμε επίσης και την πρώτη εταιρεία που επικοινώνησε τη μπανάνα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.» σχολίασε ο Παγκόσμιος Πρόεδρος της Chiquita Brands International, κ. Carlos Lopez Flores. «Με την Miss Chiquita, δημιουργήσαμε μια διασκεδαστική και προκλητική περσόνα που εκπαίδευσε το κοινό στην κατανάλωση μπανάνας, κάτι το οποίο δεν ήταν διαδεδομένο τη δεκαετία του ’40. Μας τιμά πραγματικά αυτή η διάκριση που λάβαμε στo επετειακό Opening Gala της 15ης διοργάνωσης του Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week.»

Η τρέχουσα εμφάνιση της Miss Chiquita σχεδιάστηκε πριν από 20 χρόνια περίπου. Με αφορμή τη συμπλήρωση 75 χρόνων από την δημιουργία της, η Miss Chiquita παρουσίασε τη νέα της εμφάνιση στο Produce Marketing Association Fresh Summit, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Οκτωβρίου στο Ορλάντο της Φλόριντα. 

TAGS: Chiquita