To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Nικήτρια στο global spec της Philips

Omnicom: Nικήτρια στο global spec της Philips
Στην Omnicom ανέθεσε η Philips τον integrated λογαριασμό της μετά από παγκόσμιο διαγωνισμό.

Αφορά media, creative και επικοινωνία και είναι αξίας 300 εκατ. δολαρίων. Το review ξεκίνησε τον Ιανουάριο με τη συμμετοχή τουλάχιστον τεσσάρων ομίλων, των Dentsu, WPP, MDC Partners και Omnicom, καθώς η Philips απομακρύνεται από τις καταναλωτικές συσκευές και στρέφει την προσοχή της στον health technology τομέα. Η εταιρεία θα συνεργαστεί με μια bespoke ομάδα από τα agencies της Omnicom, με επικεφαλής την TBWA για το creative, την OMD για το media και FleishmanHillard and Ketchum για το PR και την επικοινωνία. Η τελευταία διατήρησε το λογαριασμό μετά από συνεργασία που είχε με τη Philips για δέκα χρόνια.

H Chief Marketing and e-Commerce Officer της Philips, Lorraine Barber-Miller, δήλωσε: «Καθώς σκοπεύουμε να επεκτείνουμε την ηγετική μας θέση ως πάροχος λύσεων health technology, η Omnicom θα αποτελέσει σημαντικό κομμάτι των διεθνών μας δυνατοτήτων marketing, βοηθώντας μας να προσφέρουμε προσωποποιημένες εμπειρίες στους πελάτες», δήλωσε η Chief Marketing and e Commerce Officer της Philips, Lorraine Barber-Miller. Η συμφωνία με την Omnicom αποτελεί απώλεια για την Dentsu, η οποία
διαχειριζόταν επί δύο δεκαετίες το μεγαλύτερο μέρος του global media λογαριασμού της Philips μέσω της
Carat. Η Carat θα εξακολουθήσει να διαχειρίζεται το λογαριασμό των οικιακών συσκευών της εταιρείας.
TAGS: Philips