To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η P&G στηρίζει τις γυναίκες στις καμπάνιες του Secret

Η P&G στηρίζει τις γυναίκες στις καμπάνιες του Secret
Η Procter & Gamble, θέλοντας να προβάλει την ισότητα των φύλων, αποφάσισε να κάνει χρήση μουσικής, η οποία έχει γυναικείο «άρωμα» σε όλες τις καμπάνιες της για το αποσμητικό Secret, αρχής γενομένης από το 2020. Για το λόγο αυτό άρχισε την αναζήτηση 250 γυναικών τραγουδιστριών, τραγουδοποιών και παραγωγών, σε μια προσπάθεια να αποκαταστήσει τις όποιες ανισορροπίες, αφού οι γυναίκες αποτελούν μόνο το 17% των καλλιτεχνών, το 12% των τραγουδοποιών και το 2% των παραγωγών. Αυτή η πρωτοβουλία της P&G θα επιτευχθεί σε συνεργασία με τις «Women in Music», οι οποίες θα καθοδηγήσουν τα 250 άτομα, ώστε να δώσουν την καλύτερη δυνατή εκκίνηση στην καριέρα τους.