To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η παραγωγή του One World, One Game

Η παραγωγή του One World, One Game

Η εταιρεία παραγωγής Stink επιμελήθηκε τα γυρίσματα της νέας marketing καμπάνιας της Coca Cola για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας. Με τίτλο One World, One Game, η καμπάνια παρουσιάζει φίλους του ποδοσφαίρου στον Αμαζόνιο, την Παλαιστίνη, την Ιαπωνία και τη Ρουμανία, οι οποίοι συνδέονται με τους αγώνες του Ρίο.

"Στην καρδιά αυτού του project ήταν η αναζήτηση για γνήσιες ιστορίες ποδοσφαιρικής δύναμης που ξεπερνούν τις δυσκολίες" τόνισε αρχικά ο Executive Producer της Stink, Mungo Maclagan και συνέχισε: "Ήταν πολύ σημαντικό για τους directors και τον πελάτη να αναζητήσουν αληθινές ιστορίες από τις τέσσερις γωνιές του πλανήτη. Οι επιλεγμένες περιοχές αντιπροσωπεύουν βασικές αγορές της Coca Cola και η Βραζιλία έπρεπε να συμπεριληφθεί, καθώς φιλοξενεί το Μουντιάλ".

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν την περίοδο Αύγουστος-Οκτώβριος του 2013, ενώ έξω από τη Βραζιλία, η εταιρεία παραγωγής πήρε εικόνα από κοινότητες στη Ραμάλα της Παλαιστίνης (σε συνεργασία με την Oops Films), την Otsuchi στην Ιαπωνία (με τη βοήθεια της AOI Pro) και το Caracal της Ρουμανίας (με τη βοήθεια της Domino). Μάλιστα, η Stink συνεργάστηκε με έναν ειδικό ερευνητή των Roma, προκειμένου να μπορέσει να αποκτήσει πρόσβαση στη συγκεκριμένη, απομονωμένη κοινότητα.   

Στη Βραζιλία, αναζητήθηκαν ιστορίες απ\' όλη τη χώρα, με πρόθεση να αποφευχθούν οι συνηθισμένες που σχετίζονταν με νεαρούς, οι οποίοι παίζουν μπάλα στους δρόμους του Ρίο. Αντίθετα, προτιμήθηκε η κοινότητα των Gaviões στον Αμαζόνιο.