To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Radisson Hotel επέλεξε την Accenture

 Η Radisson Hotel επέλεξε την Accenture
Η Accenture Interactive είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε να αποτελέσει την βασική συνεργάτιδα της Radisson Hotel Group στο κομμάτι του experience marketing και σε παγκόσμια κλίμακα.

Η εταιρεία θα επιφορτιστεί με την ενίσχυση και τον μετασχηματισμό της ψηφιακής παρουσίας των brands του ομίλου υπηρεσιών φιλοξενίας, ώστε να βελτιώσει τις σχέσεις του με τους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

Η Accenture θα εργαστεί για brands, όπως τα Radisson Collection, Radisson Blue, Radisson, Radisson RED, Park Inn by Radisson και Country Inn & Suites by Radisson. Συγκεντρωτικά, τα παραπάνω brands εκπροσωπούν περισσότερα από 1.100 ξενοδοχεία σε 80 και πλέον χώρες του κόσμου.

Η Accenture ανέφερε πως έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει για τη δημιουργία ενός vhatbot για τον ξενοδοχειακό όμιλο, ενώ θα εστιάσει, επίσης, στην ενσωμάτωση τεχνολογίας και data σε προσωποποιημένες και στοχευμένες καμπάνιες σε όλα τα ψηφιακά κανάλια. Εκπρόσωπος της Accenture δεν έδωσε πληροφορίες για το αν η ανάθεση της δουλειάς προέκυψε έπειτα από επίσημη διαδικασία αναθεώρησης.

Σημειώνεται πως η Radisson Hotel Group βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης επιχείρησης μετασχηματισμού της λειτουργίας της, η οποία περιλαμβάνει την ενοποίηση αρκετών από τα brands της. Επιπλέον, σύμφωνα με την Kantar Media, η Radisson ξόδεψε 1 εκατομμύριο δολάρια σε διαφήμιση στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά από το 1,6 εκατ. του 2016.