To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Ηχητική ταυτότητα» για την HSBC

«Ηχητική ταυτότητα» για την HSBC
Tην πρώτη της «ηχητική ταυτότητα» (‘sound identity’) λανσάρει η HSBC, καθώς αναζητεί νέους τρόπους οικοδόμησης του brand της.

Πρόκειται για ένα μουσικό κομμάτι που δημιουργήθηκε ειδικά για την τράπεζα, με στόχο να ταιριάζει και στις 66 αγορές διεθνώς όπου δραστηριοποιείται η HSBC. Φέρει, μάλιστα, την υπογραφή του διάσημου παραγωγού του χώρου της ηλεκτρονικής μουσικής Jean-Michel Jarre.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί τη νέα φάση στην παγκόσμια ανανέωση του brand της HSBC, η οποία ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο, όταν η τράπεζα προχώρησε σε αλλαγές στην οπτική της ταυτότητα.
TAGS: HSBC