To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ikea: Προτρέπει τους ενήλικες να παίξουν

Ikea: Προτρέπει  τους ενήλικες να παίξουν
Η Ikea στη Μεγάλη Βρετανία ενθαρρύνει τους ενήλικες να χρησιμοποιούν το παιχνίδι για να τονώσουν τη δημιουργικότητα και τη διάθεσή τους μέσα από τη νέα καμπάνια «Let play unwind your mind» της Mother, όπου απεικονίζει μια γυναίκα πιεσμένη από τη δουλειά και εκνευρισμένη από το αγόρι της, να μετατρέπει την τραπεζαρία σε τραπέζι πινγκ πονγκ.
Έρευνα του brand αποκαλύπτει ότι ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθεί η ηρεμία μπορεί να είναι το παιχνίδι. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεόραση και κινηματογράφο, ενώ θα υποστηρίζεται από ραδιόφωνο, podcast και ψηφιακά μέσα. Η Ikea σχεδιάζει επίσης μια σειρά από σχετικές δραστηριότητες στα καταστήματά της.
Η Marketing Communications Manager της Ikea, Kemi Anthony, δήλωσε: «Οι δραστηριότητες ενσυνειδητότητας συνήθως θεωρούνται η γιόγκα ή ο διαλογισμός. Ωστόσο, η έρευνα του brand δείχνει ότι ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθεί η ψυχική ηρεμία μπορεί να είναι το παιχνίδι. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι όσο περισσότερο παίζετε, τόσο καλύτερα νιώθετε, και αυτό βρίσκεται στον πυρήνα της νέας μας καμπάνιας, “Let play unwind your mind”. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να ανακαλύψουν τα οφέλη του παιχνιδιού και να δουν μόνοι τους πώς μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της καθημερινής ζωής στο σπίτι».
TAGS: ikea