To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ikea: Στη Wavemaker τα media στις ΗΠΑ

Ikea: Στη Wavemaker τα media στις ΗΠΑ
Η Ikea ανακοίνωσε πως επέλεξε τη Wavemaker για τη διατήρηση των επιχειρήσεων planning and buying στις Ηνωμένες Πολιτείες, έπειτα από μια διευρυμένη παγκόσμια διαδικασία media αναθεώρησης, που ξεκίνησε το 2016.

Η Wavemaker, μέλος του ομίλου WPP που σχηματίστηκε από τη συγχώνευση των MEC και Maxus, θα επιφορτιστεί με την καθοδήγηση "του βαθύτερου integration και της καινοτομίας", in-store και online, σε όλα τα εγχώρια media κανάλια του brand.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ανανέωση της συνεργασίας μας με τη Wavemaker, καθώς έχει παρουσιάσει σημαντικές δημιουργικές λύσεις, που καλύπτουν με φρέσκο κι εμπνευσμένο τρόπο τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Η Ikea αποτελούσε πάντα καινοτόμο στη retail βιομηχανία και θέλουμε, σε συνεργασία με τη Wavemaker, να περάσουμε στο επόμενο επίπεδο του καταναλωτικού ταξιδιού" ανέφερε σχετικά η US media manager της Ikea, Joy Kelly.

Σύμφωνα με την Kantar Media, η Ikea ξόδεψε 108,2 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά και 106,6 εκατομμύρια το 2016. Σημειώνεται πως η Ikea αποτελούσε πελάτη της MEC για 11 χρόνια. Η Vizeum ήταν εκείνη που χειριζόταν τα media στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν την αναθεώρηση, ενώ η συνεργάτιδα σε παγκόσμια κλίμακα ήταν η MediaCom. Αμφότερες διαγωνίστηκαν για τον λογαριασμό των ΗΠΑ, χωρίς επιτυχία.

Στο μεταξύ, πηγή ανέφερε πως η MediaCom έχει καταφέρει να διατηρήσει ένα κομμάτι του παγκόσμιου λογαριασμού της Ikea, ωστόσο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα το μέγεθός του, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός σε όλες τις τοπικές αγορές.
TAGS: ikea, Wavemaker