To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Intel: Επέλεξε τη VMLY&R ως global creative agency

Intel: Επέλεξε τη VMLY&R ως global creative agency
Η Intel επέλεξε τη VMLY&R του WPP ως global creative agency για την εταιρεία μετά από μια διαδικασία αναθεώρησης 6μηνης διάρκειας.

Η εταιρεία τεχνολογίας, με έδρα τη Santa Clara στην California, ανέφερε σε δήλωσή της ότι τα agencies που ανήκουν στο WPP επίσης θα αξιοποιηθούν, για να υποστηρίξουν το παγκόσμιο δημιουργικό σε όλα τα brands της Intel, τα προϊόντα και το μάρκετινγκ συνεργατών. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές ποιες εταιρείες του WPP θα βοηθήσουν την VMLY & R στον συγκεκριμένο λογαριασμό.

Η Intel σημείωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται και με άλλα agencies, ενώ η ομάδα του WPP θα ηγείται του δημιουργικού της λογαριασμού παγκοσμίως. Έτσι, λοιπόν τα media δεν έχουν επηρεαστεί και παραμένουν στο Dentsu Aegis Network. Νωρίτερα φέτος, η Intel προσέλαβε το ανεξάρτητο agency Pereira O'Dell για διάφορα projects.

 Η Mcgarrybowen, που προσελήφθη το 2014, θα συνεχίσει να χειρίζεται τα global social για την Intel, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες. Επίσης, μία άλλη πηγή ανέφερε ότι οι φιναλίστ στην παραπάνω αναθεώρηση ήταν η mcgarrybowen και η VMLY&R. Εκπρόσωποι της Mcgarrybowen αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Σύμφωνα με την COMvergence, η Intel φαίνεται ότι ξοδεύει 68 εκατ. δολάρια παγκοσμίως και 6,4 εκατ. δολάρια στην εγχώρια αγορά ετησίως για τα media.

Ωστόσο, μια πηγή με εσωτερική πληροφόρηση ανέφερε ότι η Intel ξόδεψε 1,4 δισ. δολάρια στο συνολικό marketing παγκοσμίως το 2019, εκτιμώντας ότι αυτό το ποσό θα αυξηθεί το 2020.

TAGS: Intel