IPA: Συνεργάζεται με το Snapchat
Η IPA συνεργάστηκε με το Snapchat για ένα διαγωνισμό για παιδιά
σχολικής ηλικίας, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους εφήβους
να ακολουθήσουν μια καριέρα στο χώρο της διαφήμισης. Η συνεργασία
αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας ανοιχτής ημέρας σταδιοδρομίας του
κλάδου, Advertising Unlocked, όπου περίπου 2.000 παιδιά από κρατικά
σχολεία της Βρετανίας θα επσκεφτούν 75 agencies μέσα στον Νοέμβριο.
Συγκεκριμένα, παιδιά ηλικίας 13 έως 18 ετών καλούνται να οργανώσουν μια καμπάνια για την αντιμετώπιση του προβλήματος των απορριμμάτων στη Βρετανία. Η νικήτρια διαφήμιση θα λανσαριστεί στο Snapchat το επόμενο έτος, το οποίο παρείχε δωρεάν χώρο στην πλατφόρμα του για να υποστηρίξει την ενέργεια.
Το Advertising Unlocked ξεκίνησε από τον πρόεδρο της IPA Julian Douglas το 2017, για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την καριέρα στη διαφήμιση, δημιουργώντας παράλληλα μια νέα δεξαμενή δυνητικών ταλέντων για τα agencies. «Χάρη σε αυτή την απίστευτη ευκαιρία από το Snapchat, θα μπορέσουμε να πυροδοτήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό αυτών των παιδιών για μια μελλοντική σταδιοδρομία στον κλάδο μας, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουμε στην επίλυση ενός κοινωνικού προβλήματος», τόνισε ο Douglas.
Συγκεκριμένα, παιδιά ηλικίας 13 έως 18 ετών καλούνται να οργανώσουν μια καμπάνια για την αντιμετώπιση του προβλήματος των απορριμμάτων στη Βρετανία. Η νικήτρια διαφήμιση θα λανσαριστεί στο Snapchat το επόμενο έτος, το οποίο παρείχε δωρεάν χώρο στην πλατφόρμα του για να υποστηρίξει την ενέργεια.
Το Advertising Unlocked ξεκίνησε από τον πρόεδρο της IPA Julian Douglas το 2017, για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την καριέρα στη διαφήμιση, δημιουργώντας παράλληλα μια νέα δεξαμενή δυνητικών ταλέντων για τα agencies. «Χάρη σε αυτή την απίστευτη ευκαιρία από το Snapchat, θα μπορέσουμε να πυροδοτήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό αυτών των παιδιών για μια μελλοντική σταδιοδρομία στον κλάδο μας, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουμε στην επίλυση ενός κοινωνικού προβλήματος», τόνισε ο Douglas.