To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG Mediabrands: Νέοι ρόλοι για Foster Kenny & Suarez

IPG Mediabrands: Νέοι ρόλοι για Foster Kenny & Suarez
Η IPG Mediabrands έδωσε αρμοδιότητες global client στις Caroline Foster Kenny και Andrea Suarez, αφού το media buying group επιδιώκει μια πιο συμβουλευτική και στρατηγική προσέγγιση προς τους πελάτες του.

Η Foster Kenny, chief executive Europe, Middle East και Africa από το 2017, αναλαμβάνει τη θέση της global president, client solutions. Θα συνεχίσει ως executive chairman UK και Ireland, έχοντας ως άμεσο προϊστάμενό της τον global chief executive Daryl Lee, αλλά θα παραιτηθεί από τα καθήκοντα management στο υπόλοιπο EMEA.

H Suarez, chief executive Latin America από το 2015, αναλαμβάνει τη θέση της global president Nestlé THRIVE, ενός ειδικού media unit προσανατολισμένου στον κατασκευαστή σοκολάτας, έχοντας αναλάβει projects σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο. Η IPG Mediabrands έχει δημιουργήσει αρκετά ειδικά client units, όπως το J3 για την Johnson & Johnson και το Nestlé THRIVE, ενώ η Foster Kenny έχει αναλάβει την καθοδήγηση της στρατηγικής ανάπτυξης νέων και πρωτοποριακών ολοκληρωμένων λύσεων για άλλους πελάτες, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.

«Θα συνεργαστεί με τους ηγέτες των πελατών μέσω του δικτύου και με άλλα τμήματα της μητρικής εταιρείας Interpublic, ιδιαίτερα με το data unit Acxiom, ως μέρος της μακρόχρονης στρατηγικής που ονομάζεται "ανοικτή αρχιτεκτονική" - μια προσέγγιση που αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της συνεργασίας αλλά πειθαρχημένα», πρόσθεσε η εταιρεία.