To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Πτώση 0,2% στο πρώτο τρίμηνο

IPG: Πτώση 0,2%  στο πρώτο τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε οργανική μείωση των καθαρών εσόδων κατά 0,2% το πρώτο τρίμηνο του έτους, όταν η οργανική ανάπτυξη του πρώτου τριμήνου του 2022 ήταν 11,5% και ενώ οι υπόλοιποι διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας WPP, Omnicom και Publicis έχουν ανακοινώσει όλοι μονοψήφια ανάπτυξη για το ξεκίνημα του 2023.
Τα καθαρά έσοδα της IPG για τη συγκεκριμένη περίοδο ήταν 2,18 δισεκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 2,3% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. «Στο πρώτο τρίμηνο, οι υπηρεσίες και οι δυνατότητες που οδήγησαν την ουσιαστική πολυετή ανάπτυξή μας, ιδίως τα media, το κομμάτι του healthcare και οι πρακτικές που βασίζονται σε data, συνέχισαν να αποδίδουν καλά με ισχυρή ανάπτυξη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της IPG, Philippe Krakowsky, προσθέτοντας: «Το αποτέλεσμα ήταν μια ελαφρά μείωση στα οργανικά έσοδα πρώτου τριμήνου».
Ο συνδυασμός των εσόδων από πελάτες τεχνολογίας και telecom προκάλεσε περίπου 2% επιβράδυνση στην ανάπτυξη, ανέφερε ο Krakowsky. Στις ΗΠΑ, η οργανική πτώση ήταν 0,9% το α’ τρίμηνο, ενώ η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές (που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της IPG) ήταν 1,2%. Η Βρετανία σημείωσε άνοδο 2,9%, ενώ η Ηπειρωτική Ευρώπη σημείωσε πτώση 4%. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού σημείωσε πτώση 2,6% και η Λατινική Αμερική αυξήθηκε κατά 3,9%.