To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Jaguar Land Rover: Σημαντικές αλλαγές στο marketing

Jaguar Land Rover: Σημαντικές αλλαγές στο marketing
Σημαντική αναδιοργάνωση στα τμήματα marketing, επικοινωνίας και πωλήσεων ανακοίνωσε η Jaguar Land Rover (JLR), μέσω της οποίας επηρεάζονται οι ρόλοι αρκετών εκ των κορυφαίων marketers που διαθέτει.

Συγκεκριμένα, ο Felix Bräutigam που εντάχθηκε στην JLR τον περσινό Νοέμβριο σαν chief marketing officer, προερχόμενος από την Porsche, γίνεται chief commercial officer και θα ηγείται μιας νέας εμπορικής λειτουργίας που καλύπτει customer experience, product marketing, market performance, customer service, planning και περιφερειακές λειτουργίες.

 Η global PR communications director Fiona Pargeter προάγεται σε customer experience director και προσθέτει καθήκοντα marketing communications, experiential marketing και customer insight, ενώ ο global communications director Anthony Bradbury γίνεται marketing director Ηνωμένου Βασιλείου. Για την ώρα, η JLR δεν σχολίασε κάτι για τον αντίκτυπο που θα έχουν οι αλλαγές στον ρόλο του global head διαφήμισης, Ian Armstrong.

Επιπλέον, ο Finbar McFall συνεχίζει σαν product marketing director, με αυξημένες ευθύνες για νέα επιχειρηματικά μοντέλα. "Θεωρώ πως αυτές οι αλλαγές θα μας προετοιμάσουν καλύτερα για το μέλλον και για τις αυξανόμενες εξωτερικές προκλήσεις που αυτό θα φέρει" σχολίασε ο Bräutigam.