Kenvue: Review για το creative
H Kenvue, της οποίας τα brands περιλαμβάνουν τα Band-Aid, Johnson’s Baby, Listerine, Neutrogena και Nicorette, ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση. Η Kenvue, που ήταν το τμήμα καταναλωτικών της Johnson & Johnson πριν από την απόσχισή της το 2022, συνεργάζεται επί του παρόντος με την DDB Worldwide για τις παγκόσμιες διαφημιστικές της απαιτήσεις. Η Omnicom BBDO χειρίζεται την εταιρική επικοινωνία της Kenvue, ενώ το design agency Wolff Olins σχεδίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα.
Η Kenvue είχε καθαρές πωλήσεις πάνω από 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Ο όμιλος εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ως ανεξάρτητος από την Johnson & Johnson τον Αύγουστο του 2023. Εκπρόσωπος της Kenvue ανέφερε σχετικά στο Campaign ότι η αναθεώρηση ήταν μέρος μιας «κανονικής επιχειρηματικής διαδικασίας».