To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kimberly-Clark: Σε εξέλιξη παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση

Kimberly-Clark: Σε εξέλιξη παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση
Σε παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση αποφάσισε να προχωρήσει η Kimberly Clark, καθώς επιδιώκει την αναδιάρθρωση του ρόστερ εταιρειών που είναι υπεύθυνες για το marketing στο σύνολο των brands της.

Η εταιρεία καταναλωτικών ειδών που έχει έδρα στο Τέξας και διαχειρίζεται brands, όπως το Kleenex, έχει συνεργαστεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα με διάφορα shops του WPP, όπως οι Ogilvy και JWT. Η νέα αναθεώρηση υποχρεώνει τον όμιλο διαφήμισης να υπερασπιστεί τη θέση του, έπειτα από ένα δύσκολο, οικονομικά, 2017.

"Η Kimberly-Clark προχωρά σε αξιολόγηση του σημερινού εταιρικού τοπίου, στο κομμάτι της δημιουργίας. Αναθεωρούμε τακτικά τις εταιρικές μας συνεργασίες, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, για να διασφαλίσουμε την επαφή μας με τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στο μεταξύ, πηγές αναφέρουν πως η αναθεώρηση δεν επηρεάζει το media planning και buying, που χειρίζεται η Mindshare, αν και μεγάλο μέρος του programmatic αποτελεί in-house ευθύνη του διαφημιζόμενου. Άλλες πηγές, θέλουν την Ogilvy να προσπαθεί να διατηρήσει τα κεκτημένα κατά τη διάρκεια της αναθεώρησης, που έχει ξεκινήσει από τον Ιανουάριο, ενώ η JWT έχει αποκλειστεί από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας.

Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, ο διαφημιζόμενος ξόδεψε περί τα 210 εκατομμύρια ευρώ σε πληρωμένα μέσα στις ΗΠΑ το 2016 και το ίδιο, περίπου, ποσό για το πρώτο εννεάμηνο του 2017. Οι εκτιμήσεις της COMvergence αναφέρουν πως η παγκόσμια δαπάνη για paid media αγγίζει τα 400 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση.