To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κίνα, ΗΠΑ, Βρετανία ΤΑ 2/3 του Influencer Advertising

Κίνα, ΗΠΑ, Βρετανία ΤΑ 2/3 του Influencer Advertising
Ο κλάδος του influencer advertising έχει αναπτυχθεί κατά 330% τα τελευταία πέντε χρόνια και έγινε κορυφαίο κανάλι διαδικτυακού marketing. Με τους προϋπολογισμούς να αυξάνονται και τους marketers να βλέπουν ισχυρές αποδόσεις, ολόκληρη η αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά 17% από έτος σε έτος, φτάνοντας σε αξία 30,8 δισ. δολάρια το 2023.
Σύμφωνα με στοιχεία του OnlyAccounts.io, τα brands της Κίνας, των ΗΠΑ και της Βρετανίας θα αποφέρουν περίπου 22,7 δισεκατομμύρια δολάρια ή το 73% των συνολικών δαπανών στο influencer advertising φέτος. Τα κινέζικα brands θα ξοδέψουν 16,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε influencer διαφημίσεις φέτος, 2,8 φορές περισσότερα από τις εταιρείες των ΗΠΑ και της Βρετανίας μαζί.
Έρευνα της Statista έδειξε ότι μεταξύ 2017 και 2022 οι ετήσιες δαπάνες για τις influencer διαφημίσεις αυξήθηκαν τέσσερις φορές, από 6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε 26,3 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Σύμφωνα με το Statista, οι εταιρείες και τα brands αναμένεται να δαπανήσουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα σε διαφημίσεις influencer φέτος, και μέχρι το 2027 ολόκληρη η αγορά πρόκειται να φτάσει σε αξία τα 47,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι στατιστικές δείχνουν επίσης ότι τα κινέζικα brands αναμένεται να δαπανήσουν 16,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε influencer διαφημίσεις φέτος, 18% περισσότερο από πέρυσι και 2,8 φορές περισσότερο από τα brands των ΗΠΑ και της Βρετανίας μαζί. Ακολουθούν οι ΗΠΑ με 5 δισεκατομμύρια δολάρια ή 16% περισσότερες από το 2022 και η Βρετανία με μόλις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια και 15,3% σε ετήσια βάση ανάπτυξης.