To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lenovo: Παγκόσμια ανάθεση στη Wunderman Thompson

Lenovo: Παγκόσμια ανάθεση  στη Wunderman Thompson
H Lenovo ανέθεσε στη Wunderman Thompson τον παγκόσμιο B2B διαφημιστικό λογαριασμό της, μετά από spec που διήρκεσε 8 μήνες και το οποίο χειρίστηκε η R3. H Lenovo, που διαθέτει δραστηριότητες σε 180 διαφορετικές αγορές, κατέγραψε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε περίπου 62 δισ. δολάρια για την οικονομική χρήση, που ολοκληρώθηκε την 21η Μαρτίου.
Ο προϋπολογισμός της για δαπάνες διαφήμισης και προώθησης υποχώρησε στα 845,8 εκατ. δολάρια από περίπου 1,13 δισ. δολάρια κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος. H Lenovo δεν αποκάλυψε τι ποσοστό αυτού του marketing budget αφορά το B2B, που ανατέθηκε στη Wunderman Thompson, και πόσο επενδύεται στο consumer marketing, για το οποίο συνεργάζεται με διάφορα agencies.
Η Wunderman Thompson θα αναλάβει να εξελίξει τις υπάρχουσες B2B καμπάνιες της Lenovo, ούτως ώστε να δημιουργήσει ένα νέο και με μεγαλύτερη συνοχή αφήγημα για την μάρκα (brand narrative). Θα εστιάσει κυρίως σε digital και social marketing και όχι τόσο πολύ στο πεδίο του TV marketing, όπου η Lenovo δεν επενδύει ιδιαίτερα. Τον παγκόσμιο λογαριασμό θα «τρέξει» η Wunderman Thompson Atlanta και το διεθνές διαφημιστικό δίκτυο έχει ορίσει σαν επικεφαλής την Chief Client Officer Carrie Philpott, τη Chief Strategy Officer Ellie Bamford και τον Chief Creative Officer Tom Murphy. Η πρώτη δουλειά της Lenovo για τη Wunderman Thompson αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα του 2024.
TAGS: Lenovo