To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Macy’s: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες

Macy’s: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες
Ο retail κολοσσός Macy's προχωρά σε αναθεώρηση των media planning and buying επιχειρήσεών του στις Ηνωμένες Πολιτείες.

"Η Macy's αναθεωρεί τον χειρισμό του media λογαριασμού της, για τον οποίο είναι υπεύθυνη η Carat, στο πλαίσιο της φυσιολογικής πρακτικής αναθεώρησης των εταιρικών μας συνεργασιών ανά πέντε χρόνια" ανέφερε σχετικά εκπρόσωπος του retailer. Η Joanne Davis Consulting είναι η εταιρεία που διαχειρίζεται τη διαδικασία, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.

Η συγκεκριμένη είδηση προκύπτει μερικούς μήνες μετά την επιλογή της BBDO New York για τον διαφημιστικό λογαριασμό της Macy's, έπειτα από κλειστό spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι Ogilvy και Publicis. Η Carat που ανήκει στον όμιλο Dentsu ανέλαβε τον χειρισμό των Media το 2012 κι αφού κατάφερε να επικρατήσει, στη διαγωνιστική διαδικασία, των MEC, Starcom, Initiative και Razorfish.

"Η αναθεώρηση που πραγματοποιούμε δεν σημαίνει πως δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την Carat" πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της Macy's. Αξίζει να σημειωθεί πως ο retailer περιόρισε σημαντικά το paid media μπάτζετ της στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά την περσινή χρονιά.

Σύμφωνα με την Kantar Media, το ποσό κυμάνθηκε στα 492 εκατομμύρια δολάρια το 2017 από τα 681 εκατομμύρια του 2016.   
TAGS: Macy's