To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magna: Προβλέπει άνοδο 14% για τη δαπάνη διεθνώς

Magna: Προβλέπει άνοδο 14% για τη δαπάνη διεθνώς
Ανάπτυξη 20% στην ψηφιακή διαφήμιση

Η Magna, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 13 Ιουνίου, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης στα Μέσα κατά 78 δισ. δολάρια (+14%), φτάνοντας στα 657 δισ.
δολάρια συνολικά το 2021. Η ενίσχυση της αγοράς είναι αποτέλεσμα της οικονομικής ανάκαμψης
(παγκόσμιο ΑΕΠ +6,4%), κυρίως σε κλάδους που είχαν πληγεί το 2020 από την πανδημία Covid-19
(Αυτοκίνητα, Ταξίδια, Ψυχαγωγία, Εστιατόρια), των Digital marketing υπηρεσιών και των διεθνών αθλητικών γεγονότων (Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο, UEFA Euro). H πανδημία μπορεί να υποχωρεί στις περισσότερες αγορές, αλλά οι αλλαγές στον τρόπο ζωής, στις καταναλωτικές συνήθειες και στα business models έχουν ως αποτέλεσμα να συνεχίζουν τα καταναλωτικά brands όσο και οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις να υιοθετούν digital marketing λύσεις. Τα digital media είναι αυτά που καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης, φτάνοντας το +20%, ενώ εκτιμάται ότι θα φτάσουν στα 419 δισ. δολάρια, το οποίο αντιστοιχεί στο 64% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης.

Αυτό οφείλεται κυρίως στους εξής παράγοντες: α) το e-commerce εκτοξεύτηκε, συνήθεια που θα
παραμείνει στους καταναλωτές και αύξησε το search +20% στα 200 δισ. δολάρια, β) αύξηση των
social media κατά 26% στα 119 δισ. δολάρια και γ) αύξηση των Video ads +24% στα 57 δισ. δολάρια. Παράλληλα, προβλέπεται συντηρητική αύξηση (+3%, στα 238 δισ.) της διαφημιστικής επένδυσης στα παραδοσιακά linear media (linear TV, τύπος, linear ραδιόφωνο, OOH, κινηματογράφος). Η επένδυση στην Τηλεόραση (linear TV) εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά +3%, στο Ραδιόφωνο +5% και στο OOH +10%, ενώ μείωση προβλέπεται για τις Εφημερίδες -4% και για τα Περιοδικά -5%. Σε επίπεδο regions να σημειωθεί ότι το 2021 προβλέπεται ότι θα έχουν αύξηση σε διαφημιστική επένδυση οι APAC
13%, ΕΜΕΑ 12%, Λατινική και Βόρεια Αμερική σχεδόν 15%. Αντίστοιχα, η πρόβλεψη για την Ελλάδα είναι +8% που προέρχεται κυρίως από τα digital media (+10%). Τέλος, το 2022 προβλέπεται να συνεχιστεί αυτή η αυξητική πορεία (+7%).
TAGS: Magna Global