To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marriott: Στον όμιλο Publicis τα παγκόσμια media

Marriott: Στον όμιλο Publicis τα παγκόσμια media
Έπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας με τη MEC, η Marriott επέλεξε τις SapientRazorfish και Spark Foundry του ομίλου Publicis για τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεων, που αφορούν στο σύνολο του media planning and buying.

Η αλυσίδα ξενοδοχείων είχε ξεκινήσει τη διαδικασία αναθεώρησης κατά την περσινή χρονιά, σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει το μέγεθος των παγκόσμιων paid media αναγκών της, έπειτα από την εξαγορά της Starwood Hotels and Resorts.

Η νέα ομάδα που δημιουργείται από το Publicis Groupe, με την ονομασία Marriott One Media, θα συνεργάζεται με όλες τις εσωτερικές media ομάδες της Marriott σε παγκόσμια κλίμακα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο πελάτης, διαθέτει 30 brands και 6.500 ξενοδοχεία σε 127 χώρες, ενώ έχει περισσότερα από 110 εκατομμύρια μέλη στα loyalty προγράμματά της. Τα μεγέθη αυτά, την οδήγησαν στη δημιουργία της ομάδας "Global Marketing Optimization", η οποία έχει κληθεί να κάνει πιο αποτελεσματικές τις προσπάθειες marketing και media.

"Έχουμε μια σπάνια ευκαιρία για να σχηματίσουμε εκ νέου τις marketing πρακτικές μας στην ψηφιακή εποχή" ανέφερε η global marketing officer της Marriott International, Karin Timpone.

Στοιχεία για το παγκόσμιο μπάτζετ της Marriott δεν είναι διαθέσιμα, ωστόσο σύμφωνα με την Kantar Media, η εταιρεία ξόδεψε 155 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2017.