To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Marriott International: Λανσάρει retail media δίκτυο

Marriott International:  Λανσάρει retail media δίκτυο
Η Marriott International λανσάρει ένα δίκτυο retail media για να παρέχει στους διαφημιζομένους πρόσβαση στους επισκέπτες της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων. Τα brands θα μπορούν να κάνουν χρήση των ανώνυμων δεδομένων για τη στόχευση πελατών που χρησιμοποιούν την εφαρμογή, τους ιστότοπους της εταιρείας και τις τηλεοράσεις των δωματίων.
Tα δίκτυα retail media αυξάνονται σε δημοτικότητα τόσο με τους διαφημιστές, που χρειάζονται όλο και περισσότερα δεδομένα όσο και με τις επιχειρήσεις, που αναζητούν περισσότερα έσοδα. Το δίκτυο της Marriott θα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία στις ΗΠΑ και τον Καναδά τις επόμενες δύο εβδομάδες, σε συνεργασία με τη Yahoo στο τεχνολογικό κομμάτι.
Η Yahoo θα αντιστοιχίσει τα ανώνυμα δεδομένα πελατών με τα δεδομένα των διαφημιζόμενων. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο χρησιμοποιώντας την πύλη και την ομάδα πωλήσεων της Yahoo. Η Walmart είναι η μεγαλύτερη εταιρεία που πουλά διαφημιστικό χώρο και περιορισμένη πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών της. Η DoorDash, η Kroger Co., η Best Buy και η CVS Health Corp. είναι μεταξύ των άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται επίσης στον ίδιο χώρο.