To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McCANN: Global CCO ο Javier Campopiano

McCANN: Global CCO ο Javier Campopiano
Η McCann Worldgroup ανακοίνωσε ότι ο Javier Campopiano ανέλαβε στη νέα θέση του Global Chief Creative Officer για τις McCann Worldgroup και McCann. Ο Campopiano εντάσσεται στο agency από την Grey, όπου εργάστηκε ως Worldwide Chief Creative Officer και θα έχει άμεσο προϊστάμενο τον διευθύνοντα σύμβουλο της McCann Worldgroup, Daryl Lee, που αποτελεί CEO και της McCann.
Ο Campopiano θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργική ηγεσία σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο του McCann Worldgroup, που εκτείνεται σε 100+ χώρες και 16.000 άτομα και θα συνεργάζεται με ηγέτες δημιουργικού, στρατηγικής και επιχειρήσεων για να οδηγήσει την καλύτερη δημιουργική δουλειά για λογαριασμό των πελατών της εταιρείας.
Θεωρούμενος ως ένα από τα κορυφαία δημιουργικά ταλέντα του κλάδου, ο Campopiano κέρδισε παγκόσμια φήμη για το ρόλο του στη δημιουργία της καμπάνιας «It's a Tide Ad», η οποία «σάρωσε» σε βραβεία το 2019, κερδίζοντας ένα Black Pencil στο D&AD, ένα Titanium Lion και το 2019 Grand Effie, μεταξύ άλλων.
Πιο πρόσφατα, οι «μη παραδοσιακές προσπάθειές» του για τα Pringles περιελάμβαναν τον πρώτο χαρακτήρα που άφησε ένα βιντεοπαιχνίδι για να αλληλεπιδράσει με παίκτες στην πραγματική ζωή. Τον Δεκέμβριο, ηγήθηκε επίσης της τριλογίας ταινιών μικρού μήκους «Christmas Always Finds Its Way» για την Coca-Cola, σε συνεργασία με την Amazon και την Imagine Entertainment.
Ο Campopiano ήταν πρωτοπόρος στο branded περιεχόμενο με την πρώιμη δουλειά του για τη Walmart, ενώ έχει συμβάλει στην αλλαγή κουλτούρας για πολλά παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, Oreo, Crest, Ariel, Carlsberg, Nivea, Toyota, Sprite και Coca-Cola.
TAGS: McCann