To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald\'s: Ανανεώνει το I\'m lovin\' it!

McDonald\'s: Ανανεώνει το I\'m lovin\' it!
McDonald\'s: Ανανεώνει το I\'m lovin\' it!

Παρά τις φήμες για το αντίθετο, η αλυσίδα fast food διατηρεί το strapline \"I\'m lovin\' it\" και ελπίζει πως θα το \"αναθερμάνει\" με μια νέα πλατφόρμα. Έπειτα από την πρόσληψη της US chief marketing officer Deborah Wahl στις αρχές του 2014, η εταιρεία υποστηρίζει πως μετακινείται από τη φιλοσοφία \"billions served\" στη \"billions heard\".

Σε αυτό το πλαίσιο, μια νέα σειρά από διαφημιστικά σποτς, που δημιουργήθηκαν από τη Leo Burnett, ξεκίνησαν να \"τρέχουν\" από τις αρχές του χρόνου, παρουσιάζοντας διάσημους \"αντιπάλους\", όπως ο Batman και ο Joker, να επιλύουν τις διαφορές τους.

\"Το ανανεωμένο ενδιαφέρον μας στο lovin\' it, στοχεύει να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν και να γιορτάσουν το lovin\' που μοιράζονται μεταξύ τους καθημερινά. Αυτή η κίνηση θα εμπνεύσει οτιδήποτε κάνουμε, από τη διαφήμιση και το marketing μέχρι στην αλληλεπίδρασή μας με τους καταναλωτές σε εστιατόρια και social media\" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.