To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McKinsey: Αύξηση δαπάνης με μειωμένο ρυθμό

McKinsey: Αύξηση δαπάνης με μειωμένο ρυθμό
McKinsey: Αύξηση δαπάνης με μειωμένο ρυθμό
Νέα έκθεση από τη McKinsey & Company έδειξε πως η παγκόσμια δαπάνη στα media αναμένεται να αυξηθεί κατά 5,1% σε ετήσια βάση για τα τέσσερα επόμενα χρόνια και θα φτάσει από το 1,6 τρισ. δολάρια του 2014 στα 2,1 τρισ. το 2019, παρά την επιβράδυνση στο ρυθμό ανάπτυξης.
 
Η συγκεκριμένη τάση χαρακτηρίζεται από τον περιορισμό της media δαπάνης από το 5,2% του 2013 και του 5,4% του 2014, σε σύγκριση με το 6,2% του διαστήματος 2009-2012. Η ψηφιακή διαφήμιση παρουσιάζει την υψηλότερη ανάπτυξη με ποσοστό 16,1%, ακολουθούμενη από τα video games (14,3%) και το broadband (9,2%).
 
Παρ’ όλα αυτά, η δαπάνη για τα παραδοσιακά μη ψηφιακά μέσα εξακολουθεί την πτωτική της πορεία, με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως η συγκεκριμένη τάση μπορεί να συνεχιστεί και για τα πέντε επόμενα χρόνια. Οι τάσεις που παρατηρούνται σε γενικό επίπεδο, μαρτυρούν τη μετάβαση προς το digital και την αύξηση της media δαπάνης στις αναπτυσσόμενες αγορές, χάρη στην εμφάνιση νέων μέσων.
 
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, αναμένεται πως μέχρι το 2019 το digital θα αντιστοιχεί σε παραπάνω από το μισό του συνόλου της media δαπάνης. Ως το 2017, το digital θα αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη διαφημιστική κατηγορία, αφήνοντας πίσω την τηλεόραση ένα χρόνο νωρίτερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, ενώ το mobile θα έχει διπλασιάσει το μερίδιό του στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά.
 
TAGS: Global News