To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media review από την Beiersdorf

Media review από την Beiersdorf
Η γερμανική Beiersdorf με δημοφιλή brands, συμπεριλαμβανομένων των Nivea, Eucerin και Coppertone, ξεκίνησε μια παγκόσμια αναθεώρηση των media, σε μια προσπάθεια να ενοποιήσει τον media λογαριασμό υπό μία ενιαία εταιρεία, σύμφωνα με άτομα με γνώση του θέματος τα οποία επικαλούνται διεθνή μέσα.

Το 2021 ο όμιλος επικοινωνίας WPP ανέλαβε την κεντρική στρατηγική επικοινωνίας της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας Beiersdorf, κατόπιν spec όπου συμμετείχαν οι Publicis Groupe, WPP και Dentsu.

Η Beiersdorf, όπως είχε επιβεβαιώσει η ίδια, συνέχισε να συνεργάζεται με τα agencies Wavemaker, OMD του Omnicom και Carat της Dentsu, σε επίπεδο media planning και media buying τόσο σε τοπικές, όσο και σε διεθνείς αγορές, καθώς και στο συντονισμό στρατηγικής διεθνώς. Η Beiersdorf επενδύει σε media, σύμφωνα με την Comvergence, 500 εκατ. δολάρια σε ετήσια βάση.
TAGS: Beiersdorf