To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MediaMonks και WPP για το digital της Braun

MediaMonks και WPP για το digital της Braun
Η MediaMonks, η νέα εταιρεία του Sir Martin Sorrell φέρεται να βρίσκεται απέναντι από τον WPP στη διεκδίκηση του digital λογαριασμού της Braun.

Συγκεκριμένα, η ολλανδική εταιρεία δημιουργικών παραγωγών και το ψηφιακό κατάστημα Possible του WPP, θεωρείται ότι έχουν φτάσει στην τελική φάση του διαγωνισμού για τη μάρκα ξυρίσματος της Procter & Gamble.

Δεν είναι γνωστή μέχρι τώρα η γεωγραφική εμβέλεια του λογαριασμού, ούτε ο αριθμός των εταιρειών που τον διεκδίκησαν. Πηγές της βιομηχανίας ανέφεραν ότι πρόκειται για διεθνές spec, ενώ αρκετές εταιρείες έχουν ήδη απορριφθεί και η διαδικασία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Σημειώνεται πως ο WPP εργάζεται για μια σειρά από brands της P&G, συμπεριλαμβανομένης της Braun, η οποία μετακίνησε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της στη Grey από τη BBDO το 2015.

Τέλος, η P&G, που θεωρείται ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, δήλωσε στους επενδυτές την περασμένη εβδομάδα ότι έχει εξοικονομήσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μειώνοντας τα εταιρικά έξοδα και το κόστος παραγωγής διαφημίσεων και εξαλείφοντας περιττές δαπάνες στην media αλυσίδα εφοδιασμού τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
TAGS: WPP, MediaMonks