To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Microsoft: Συνεχίζει με Dentsu Aegis για τα παγκόσμια media

Microsoft: Συνεχίζει με Dentsu Aegis για τα παγκόσμια media
Το δίκτυο Dentsu Aegis κατάφερε να διατηρήσει τον χειρισμό των παγκόσμιων επιχειρήσεων media planning and buying της Microsoft.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε την απόφασή του αυτή πριν από μερικές ημέρες κι έπειτα από την ολοκλήρωση κλειστού spec, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο. Όλοι οι μεγάλοι holding όμιλοι συμμετείχαν στη διαδικασία, με εξαίρεση την Omnicom, η οποία έχει ήδη σχέση με την Apple.

 «Έπειτα από την ολοκλήρωση της αναθεώρησης των σχέσεων με τις παγκόσμιες media εταιρείες μας, προχωράμε σε επέκταση της συνεργασίας με την Dentsu Aegis» ανέφερε η corporate vp of brand, advertising and research της Microsoft, Kathleen Hall. Στο μεταξύ, πηγές αναφέρουν πως στη διαδικασία συμμετείχαν επίσης οι Wavemaker (WPP), Starcom (Publicis Groupe) και UM (IPG), ενώ τη νικήτρια ομάδα της Dentsu καθοδήγησε η Carat.

Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση της Microsoft, οι δαπάνες σε μετρήσιμα μέσα τις χρονιές 2015, 2016 και 2017 ήταν 1,9 δισ., 1,6 δισ. και 1,5 δισ. δολάρια αντίστοιχα. Το 2012 η δαπάνη είχε ξεπεράσει τα 2,5 δισ. δολάρια, ενώ η Kantar Media ανέφερε πως η δαπάνη της τεχνολογικής εταιρείας στις ΗΠΑ έπεσα από τα 860 εκατομμύρια του 2016 στα 538 εκατομμύρια το 2017.

Τέλος, σημειώνεται πως η εξέλιξη στο media κομμάτι δεν επηρεάζει το δημιουργικό, εκεί που διατηρείται η συνεργασία με την εξειδικευμένη m:united//McCann, που έχει στήσει ο IPG.