To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mindshare: Αλλαγές ρόλων στο παγκόσμιο programmatic

Mindshare: Αλλαγές ρόλων στο παγκόσμιο programmatic
Η Mindshare Worldwide προχώρησε στην πρόσληψη της programmatic συμβούλου Liz Salway για την καθοδήγηση της global programmatic ομάδας της, σε συνέχεια της προαγωγής του Adam Ray σε νεοδημιουργηθέντα ρόλο.

Η Salway θα είναι υπεύθυνη για την ισχυρή ομάδα 60 ατόμων που διαθέτει η Mindshare στο Λονδίνο, έχοντας στο παρελθόν καλύψει διάφορους συμβουλευτικούς ρόλους. Συγκεκριμένα, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016 εργάστηκε σαν EMEA director της Yield (PubMatic), ενώ πριν από τρία χρόνια αποτελούσε director of strategic partnerships στη Digitalis Media.

Όσο για τον Ray, θα καλύπτει εφεξής τη θέση του global head του programmatic. Ο Ray δημιούργησε και ανέπτυξε την programmatic ομάδα της Mindshare Worldwide και στη συνέχεια θα κληθεί να χρησιμοποιήσει την εμπειρία του για τη διάδοση των καλύτερων πρακτικών στο παγκόσμιο δίκτυο της εταιρείας.

Σημειώνεται πως η programmatic προσφορά της εταιρείας του ομίλου WPP, παράγεται από τέσσερις κόμβους, σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Σιγκαπούρη και Σανγκάη, οι οποίοι καλύπτουν υπηρεσίες, σχετικές με τα paid service, paid social, SEO και display advertising.

"Ο Adam έχει δημιουργήσει ένα προϊόν παγκόσμιας κλάσης στο Λονδίνο και για πελάτες, όπως οι Nike και Unilever. Τώρα, έχει την ευκαιρία να εξαπλώσει τη γνώση που έχει αποκτήσει προς όφελος πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο" σχολίασε ο chief executive της κεντρικής ομάδας της Mindshare Worldwide, Marco Rimini.  
TAGS: Mindshare