To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mini: Κατέληξε σε δημιουργικό και digital για τις ΗΠΑ

Mini: Κατέληξε σε δημιουργικό και digital για τις ΗΠΑ

Η Mini ολοκλήρωσε μια μακρά διαγωνιστική διαδικασία και κατέληξε στην επιλογή της Pereira & O'Dell για το δημιουργικό και της 360i για το digital, social media και customer relationship engagement, με ενίσχυση στο data από τη Merkle.

Η Mini που ανήκει στον όμιλο της BMW, ξεκίνησε την αναθεώρηση μέσα στην άνοιξη και είχε στη διάθεσή της μια μεγάλη λίστα εταιρειών. Σημειώνεται πως η BMW ξόδεψε περί τα 29 εκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα media και για λογαριασμό της Mini την περσινή χρονιά στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ η προηγούμενη δημιουργική συνεργάτιδα Butler Shine Stern & Partners άφησε τον λογαριασμό πριν την έναρξη της αναθεώρησης. Στους φιναλίστ περιλαμβάνονταν οι RGA, Anomaly, Code and Theory, Gale και Johannes Leonardo.

Στο μεταξύ, η Beam Interactive, το digital shop της Mini, θα παραμείνει στο ρόστερ ως το τέλος της χρονιάς και θα συνεχίσει να δουλεύει πάνω σε συγκεκριμένα projects. H μάρκα θα λανσάρει μερικά δημιουργικά στοιχεία μέσα στους επόμενους μήνες για να στηρίξει τις πωλήσεις της, ενώ η ολοκληρωμένη καμπάνια θα "τρέξει" μέσα στο 2018.   



TAGS: MINI