To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mini: Παγκόσμιο spec για το δημιουργικό

Mini: Παγκόσμιο spec για το δημιουργικό
H Mini βρίσκεται σε φάση αναζήτησης της εταιρείας που θα αναλάβει τον διεθνή διαφημιστικό λογαριασμό της.

Η Μini, η οποία αποτελεί βραχίονα της BMW και φέτος κλείνει τα 60 της χρόνια, αναζητεί ένα γραφείο που θα ασχοληθεί με όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, καθώς και με το merchandise.

Η κίνηση αυτή δεν πρόκειται να επηρεάσει τη σχέση που έχει στη Μεγάλη Βρετανία με τη The Brooklyn Brothers, που είχε αναλάβει το λογαριασμό της το 2016. Επιπλέον, δεν επηρεάζει ούτε τη συνεργασία με την Droga5 London, που είχε κερδίσει το global brief για το λανσάρισμα του Mini Electric.

Το Mini γιορτάζει φέτος τα 60 του χρόνια και με αφορμή αυτή την επέτειο, «τρέχει» μια καμπάνια στα social media, όπου ζητά από τους καταναλωτές να μοιραστούν τις περιπέτειες που έχουν ζήσει με το Mini τους. Σημειώνεται ότι το Mini ήταν το μοναδικό τμήμα που διατήρησε η BMW μετά την πώληση της Rover.
TAGS: MINI