To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ν.Κορέα: Εταιρίες παρουσιάζουν χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για επικοινωνία με το κοινό

Ν.Κορέα: Εταιρίες παρουσιάζουν χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για επικοινωνία με το κοινό
Έναν ιδιαίτερο τρόπο φαίνεται να έχουν εφεύρει εταιρίες και κυβερνητικές υπηρεσίες της Νότιας Κορέας για την επικοινωνία με το κοινό στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Αυτός δεν είναι άλλος από τους δικούς τους χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης.

Πρώτη στην λίστα έρχεται η Korea Trade Promotion Corp., που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube.

Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-a, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του «Focus On You» παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2019.

Ένας κολοσσός όπως η Samsung δεν θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και αφού συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks, ανέπτυξαν τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες.

Κατά το 2021 η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις Eternity. Ένα από τα 11 μέλη του κυκλοφόρησε σόλο τραγούδι.

Στην "μάχη" ρίχτηκε και η LG Electronics, που κυκλοφόρησε την εικονική influencer, Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία.