To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα Marketing Chief για τη Unilever

Νέα Marketing Chief  για τη Unilever
Η Unilever επέλεξε τη μέχρι πρότινος US Head Esi Eggleston Bracey ως νέα Marketing Chief. Η Bracey ηγείται σήμερα της επιχείρησης της εταιρείας στις ΗΠΑ και είναι επικεφαλής του τμήματος προσωπικής φροντίδας στη Βόρεια Αμερική. Τώρα θα αναλάβει τα καθήκοντα της Conny Braams, η οποία παραιτήθηκε τον Αύγουστο. Στο νέο της ρόλο ως επικεφαλής ανάπτυξης και marketing η Bracey θα επιβλέπει έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς στον κόσμο.
Η Unilever δαπάνησε 7,8 δισεκατομμύρια ευρώ, που ισοδυναμούν με περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, για branding και marketing επενδύσεις πέρυσι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της. Η εταιρεία κατατάσσεται ως ο ένατος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, σύμφωνα με το Ad Age.
Η Unilever έχει αυξήσει τις δαπάνες στο marketing τον τελευταίο καιρό. Οι αναλυτές αναμένουν ότι η διαφήμιση θα γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα υπό τoν νέο διευθύνοντα σύμβουλο Hein Schumacher, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς σε διάφορες κατηγορίες. Από τότε που έγινε μέλος της Unilever, το 2018, η Bracey έχει εστιάσει στο purpose driven marketing, το οποίο και αποτέλεσε το θεμέλιο των προσπαθειών στο marketing της εταιρείας υπό τον πρώην CEO, Alan Jope. H Bracey έχει υποστηρίξει τις προσπάθειες της Dove να προωθήσει το Crown Act, μια προτεινόμενη ομοσπονδιακή απαγόρευση για τις διακρίσεις εις βάρος των ανθρώπων στο χώρο εργασίας.
TAGS: Unilever