To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα συνεργασία WPP με Instacart

Νέα συνεργασία WPP  με Instacart
Η WPP και η Instacart, η κορυφαία διαδικτυακή πλατφόρμα παντοπωλείων στη Βόρεια Αμερική, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία που προσφέρει διαφημιστικές λύσεις και εργαλεία μέτρησης για τα brands. Η πρώτη στο είδος της συνεργασία θα δίνει στη WPP και στους πελάτες της έγκαιρα πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές προϊόντων και την πρόσβαση σε νέα εργαλεία και δυνατότητες στην πλατφόρμα. Με το μεγαλύτερο αποτύπωμα στην κατηγορία CPG παγκοσμίως, η WPP αναγνώρισε τη σημασία της δημιουργίας προηγμένων δυνατοτήτων λιανικής και εμπορίου από νωρίς. Η συνεργασία με την Instacart Ads, η οποία προσφέρει μια ισχυρή σουίτα διαφημιστικών προϊόντων, αντανακλά τη δέσμευση της WPP να ηγηθεί της αγοράς παρέχοντας προηγμένες εμπορικές λύσεις που επιτρέπουν στα brands να ευδοκιμούν σε διαδικτυακά περιβάλλοντα.
Ως ο αρχικός συνεργάτης των Analytics API, η WPP θα αποκτήσει πρόσβαση σε ένα προσαρμοσμένο εργαλείο ανάλυσης API και ενσωμάτωσης δεδομένων που θα επιτρέπει στα agencies της WPP να αναπτύσσουν μοναδικές πληροφορίες για τους πελάτες. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει, επίσης, προσαρμοσμένα ευρετήρια μέτρησης και διαχείρισης καμπανιών, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες τους και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην πλατφόρμα.
TAGS: WPP