Νέο εργαλείο μέτρησης από τη Spotify
Το Spotify εισήγαγε ένα νέο εργαλείο μέτρησης, που θα προσφέρει στους
marketers τη δυνατότητα να μετρούν τον αντίκτυπο που έχουν οι καμπάνιες τους στους χρήστες της υπηρεσίας streaming.
Το «streaming conversion metrics», όπως ονομάζεται, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της μουσικής πλατφόρμας να καταδείξει στους καλλιτέχνες και τις δισκογραφικές ότι η διαφήμιση στο κανάλι της μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τη Mariah Czap, digital marketing manager στη Yep Roc Records, το «streaming conversion metrics» είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στις δισκογραφικές, καθώς μπορούν να δουν πώς οι ακροατές αντιδρούν όταν ακούν μια διαφήμιση.
Το «streaming conversion metrics», όπως ονομάζεται, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της μουσικής πλατφόρμας να καταδείξει στους καλλιτέχνες και τις δισκογραφικές ότι η διαφήμιση στο κανάλι της μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τη Mariah Czap, digital marketing manager στη Yep Roc Records, το «streaming conversion metrics» είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στις δισκογραφικές, καθώς μπορούν να δουν πώς οι ακροατές αντιδρούν όταν ακούν μια διαφήμιση.