To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέος global brand president στη Spark Foundry

Νέος global brand president στη Spark Foundry
Η Spark Foundry προήγαγε τον βετεράνο του Publicis Groupe, Chris Boothe στον ρόλο του global brand president, ένα χρόνο μετά την παραίτηση του Brian Terkelsen από αυτή τη θέση.

Ο Boothe θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντα του chief executive της Spark Foundry USA, παράλληλα με αυτά του global brand president, τα οποία τίθενται σε άμεση ισχύ. Προϊστάμενοί του θα είναι οι Steve King (chief executive της Publicis Media) και Tim Jones (chief executive της Publicis Media Americas).

Ο Terkelsen παραιτήθηκε από τα καθήκοντα του global brand president της Mediavest Spark τον περσινό Φεβρουάριο, με τη συγκεκριμένη εταιρεία να μετονομάζεται αργότερα σε Spark Foundry. Ο Broothe θα εστιάσει την προσοχή του στην ενίσχυση του brand proposition της εταιρείας, στα 60 παγκόσμια γραφεία της σε 35 χώρες. Υπό την ηγεσία του, η Spark Foundry USA κατάφερε να κερδίσει αρκετούς λογαριασμούς, όπως αυτούς των KFC, USAA και Southwest Airlines. Στον όμιλο Publicis βρίσκεται για 30 χρόνια και έχει υπηρετήσει διάφορους ρόλους, όντας υπεύθυνος για τη στρατηγική, τις επενδύσεις, τις διεθνείς επιχειρήσεις, την επιχειρησιακή ανάπτυξη και τα παγκόσμια προϊόντα.

"Η Spark Foundry βρίσκεται στην καρδιά μου. Όταν βρέθηκε στην ηγεσία της για πρώτη φορά, πριν από 6 χρόνια, ήταν μια μικρή εταιρεία με 65 υπαλλήλους. Σήμερα, αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με 3.500 εργαζόμενους, που βασίζεται στην ομαδική δουλειά και στην καινοτομία" σχολίασε ο Broothe.