To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nestlé: Αυξάνει το marketing spend

Nestlé: Αυξάνει το marketing spend
Οι πωλήσεις της Nestlé επηρεάστηκαν από τον συνεχιζόμενο υψηλό πληθωρισμό μέσα στο 2023. Ωστόσο, η εταιρεία αύξησε τις δαπάνες στο marketing κατά 0,8% από έτος σε έτος, ενώ οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 1,5% στα 104,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η παγκόσμια εταιρεία τροφίμων και ποτών, με brands όπως τα Aero, Cheerios, KitKat, Nescafé, Smarties και Quality Street, «αύξησε σημαντικά» τα έξοδα στο marketing και στη διαφήμιση στο 18,9% των συνολικών εσόδων από τις πωλήσεις της.
Ο Mark Schneider, διευθύνων σύμβουλος της Nestlé, δήλωσε σχετικά: «Ο άνευ προηγουμένου πληθωρισμός τα τελευταία δύο χρόνια αύξησε την πίεση σε πολλούς ανθρώπους και επηρέασε τη ζήτηση για προϊόντα τροφίμων και ποτών». Ο Schneider πρόσθεσε ότι: «Η εταιρεία θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στις ταχέως αναπτυσσόμενες μάρκες της, που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε αξιόπιστη ανάπτυξη ενισχύοντας παράλληλα την αφοσίωση της επωνυμίας». Επίσης, δήλωσε ότι η Nestlé «παρέδωσε ισχυρή οργανική ανάπτυξη και σταθερή βελτίωση των περι θωρίων κέρδους με ενισχυμένο marketing και άλλες επενδύσεις ανάπτυξης παρά το δύσκολο πλαίσιο».