To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nestlé: Νέοι κανόνες στο δημιουργικό με την βοήθεια AI

 Nestlé: Νέοι κανόνες στο δημιουργικό με την βοήθεια AI
Το 2021, η Nestlé ξεκίνησε ένα φιλόδοξο σχέδιο να «περνάει» όλο το δημιουργικό της απο μια AI πλατφόρμα που θα ταξινομεί τις διαφημίσεις με βάση την καταλληλότητά τους σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες και θα παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη μέγιστη απόδοση επένδυσης.
Αυτή η διαδικασία δημιούργησε ένα σύνολο «κανόνων» για επιτυχημένες καμπάνιες και οι αρχικές δοκιμές δημιούργησαν μετασχηματιστικά αποτελέσματα, διαπιστώνοντας ότι οι διαφημίσεις που πληρούν τις «νέες απαιτήσεις» δημιουργικού, παράγουν σημαντικά υψηλότερη απόδοση για τις διαφημιστικές επενδύσεις. Τώρα, οι 15.000 επαγγελματίες του κλάδου του marketing της Nestlé -οι οποίοι εργάζονται σε 2.000 brands σε 200 περιοχές- καθώς και τα συνεργαζόμενα agencies, πρέπει να «τρέχουν» όλα τα δημιουργικά μέσω αυτού του συστήματος, για να ελέγξουν ότι πληρούν τις «νέες απαιτήσεις».
Επικεφαλής της πρωτοβουλίας είναι η Aude Gandon, η ανώτερη αντιπρόεδρος της εταιρείας και παγκόσμια επικεφαλής marketing και digital officer. Η απόφαση της πολυεθνικής να αναθεωρήσει τη δημιουργική της προσέγγιση προήλθε από το στόχο της το διαδικτυακό marketing να αντιπροσωπεύει το 70% του media mix της Nestlé.
Η εταιρεία στοχεύει στο να μετατραπεί από TV-first διαφημιζόμενος σε ψηφιακό (digital first). Αυτή η ριζική επένδυση στα ψηφιακά μέσα είχε ως αποτέλεσμα η Nestlé να καταβάλλει κάθε προσπάθεια να διασφαλίσει ότι όλες οι διαδικτυακές της διαφημίσεις θα είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές.
TAGS: Nestle