To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nielsen: Νέο εργαλείο μέτρησης για podcasts

Nielsen: Νέο εργαλείο μέτρησης για podcasts
Ένα νέο εργαλείο analytics λανσάρει η Nielsen, το Nielsen Podcast Listener Buying Power, το οποίο θα παρέχει στοιχεία στους διαφημιστές που θα αφορούν τους ακροατές των podcast, όπως το φύλο τους, το ενδιαφέροντά τους και οι καταναλωτικές τους συνήθειες. Σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες iHeartMedia, Cadence13, Midroll, Westwood One και Cabana.

Ο Conal Byrne, πρόεδρος της iHeartPodcast Network της iHeartMedia, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να δούμε τους τρόπους που τα δεδομένα από το Nielsen Podcast Listener Buying Power θα μας επιτρέψουν να επικοινωνήσουμε την αξία του podcasting μας στους διαφημιστές. Καθώς οι δραστηριότητές μας συνεχίζουν να εξελίσσονται και οι τρόποι που οι άνθρωποι ακούνε μουσική, μέσα από διάφορες πλατφόρμες, εξακολουθεί να μεγαλώνει, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε τα απαραίτητα εργαλεία για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να αποκτήσουμε βαθιά κατανόηση για τους χρήστες των υπηρεσιών μας στις Ηνωμένες Πολιτείες».

Ο Brad Kelly, managing director της Nielsen Audio, προσέθεσε: «Όσο εξελίσσεται το τοπίο των υπηρεσιών audio, το podcasting κερδίζει την προσοχή των Αμερικανών καταναλωτών. Είμαστε περήφανοι που θα δώσουμε στους πελάτες μας τα στοιχεία εκείνα που θα τους βοηθήσουν να προχωρήσουν μπροστά, με μια υπηρεσία που οδηγεί τις εξελίξεις στην πορεία του podcasting».
TAGS: Nielsen