To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: Ωφελημένη από τον θόρυβο της νέας της καμπάνιας

Nike: Ωφελημένη από τον θόρυβο της νέας της καμπάνιας
Ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει γύρω από τη νέα καμπάνια της Nike μόνο καλό έχει κάνει στην εταιρεία. 

Πρωταγωνιστής της είναι ο αθλητής του αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ, που προκάλεσε σάλο τη σεζόν 2016-17 όταν γονάτισε στη διάρκεια του εθνικού ύμνου προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις δολοφονίες Αφροαμερικανών από την αστυνομία. Κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα τις διαμαρτυρίες του Λευκού Οίκου και την αποχώρηση του Κάπερνικ και δύο συμπαικτών του από τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο.


Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες από τη στιγμή που ο αθλητής αποκάλυψε την αφίσα της καμπάνιας στο Twitter, η Nike είχε κερδίσει έκθεση στα μέσα ενημέρωσης με αξία που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 43 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την Apex Marketing Group. Το 75% των αντιδράσεων ήταν θετικές και ουδέτερες, ενώ το 25% αρνητικές. Οι μετοχές της εταιρείας έπεσαν 3,2% την Τρίτη, η μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Απρίλιο.

Η καμπάνια είναι το πρώτο βήμα στη νέα συνεργασία της Nike με τον Κάπερνικ, μία επέκταση της συμφωνίας που έχουν από το 2011, όταν εκείνος ξεκίνησε την καριέρα του στο αμερικανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (NFL). Η αφίσα περιλαμβάνει το πρόσωπό του με το σλόγκαν «Πίστεψε σε κάτι. Ακόμα κι αν σημαίνει πως πρέπει να θυσιάσεις τα πάντα», και φυσικά το «Just do it». Ο Κάπερνικ δεν έχει βρει ομάδα από το 2016 και μετά.

Πηγή: Insider
TAGS: Nike